Voščilo

Foto: Barbara Hebar

Spoštovani starši, dragi zaposleni, učenci, otroci vrtca, krajani in krajanke,

letošnje leto je bilo drugačno kot vsa do sedaj. Navaditi smo se morali na novo realnost, šolanje je več kot štiri mesece potekalo na daljavo, srečavali smo se le še na daleč in spletno, družili smo se zelo malo. Pa smo zmogli. Dokazali smo, da se znajdemo v čisto novih razmerah in da znamo biti v novih razmerah uspešni,

Kar pa je še pomembnejše, dokazali smo, da znamo v teh novih razmerah ostati povezani, dobre volje, optimistični in zaradi odgovornosti vseh vključeni v šolo in vrtec tudi zdravi.

Koledarsko leto se zaključuje. Ne bodimo žalostni, če bo pod smrekico kakšno darilo manj kot pretekla leta. Tudi dobri možje imajo težave, korona je tudi na severnem polu, nekateri božičkovi jelenčki in škratje so zboleli, drugi so v karanteni, otroci, veste, Božiček je v resnih težavah, tudi trgovine so zaprte. Pa nič hudega. Pomembno je, da smo zdravi in v krogu tistih, ki jih imamo radi.

Kot ravnateljica si želim, da se čimprej vrnemo v šolske klopi. Vsem želim mirne praznike, v letu, ki prihaja, pa čimveč optimizma in lahkega soočanja s težavami, ki nam bodo prišle na pot. Hkrati se zahvaljujem za čudovito sodelovanje skozi celotno leto. Skupaj smo nepramagljiavi in zmoremo vse, četudi na daljavo.

Srečno!

Suzana Plemenitaš, prof., ravnateljica

2. skupni spletni roditeljski sestanek za Enoto vrtec Dobje

Vabimo vas na 2. skupni roditeljski sestanek, ki bo v ponedeljek, 14. 12. 2020, ob 17. uri,  na tej povezavi

Dnevni red:

  1. Tudi daljava nas lahko povezuje.
  2. Povezani v Teams-ih preko MS 365.
  3. Anketa o počutju v korona času.
  4. Razno.

Prosimo, da pred sestankom izpolnite kratko anketo in zapišite vsa vprašanja, ki jih imate za nas.

Veselimo se srečanja z vami.

Suzana Plemenitaš, prof., ravnateljica

Sestanek bo potekal v MS Teams. Če ga boste spremljali preko mobilnega telefona, si iz trgovine prenesite aplikacijo Teams, preko računalnika se lahko pridružite kot gost. Če nas ne boste mogli spremljati v živo, si bo sestanek možno ogledat na povezavi, ki bo objavljena na spletni in fb strani.

Tradicionalni slovenski zajtrk

Tradicionalni slovenski zajtrk sestavljajo kruh, maslo, med, mleko in jabolko. V vrtcih in osnovnih šolah poteka projekt “Tradicionalni slovenski zajtrk”, ki smo ga do sedaj obeleževali devet let, letos pa vas spodbujamo, da si ga v petek, 20. novembra 2020 pripravite sami.

Pomen zajtrka

Po podatkih Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) je prav zajtrk tisti obrok, ki ga več kot polovica Slovencev najraje izpusti iz vsakodnevnega prehranjevanja. In zakaj je pravzaprav naš prvi obrok v dnevu tako pomemben?

Telesu zagotovi energijo za normalen začetek dneva
Energijo, potrebno za dober začetek dneva in za normalno delovanje našega telesa, si zagotovimo z zajtrkom, s katerim naj bi zaužili med 15 in 25 odstotki vse potrebne dnevne energije.

Pripomore k boljšim miselnim sposobnostim
Zajtrkovanje naj bi imelo pozitivni učinek na pomnjenje, reševanje zapletenih nalog, logično sklepanje, zbranost in kreativnost. Za osnovnošolce, dijake in študente, seveda pa tudi za zaposlene, je zato pomembno, da zjutraj zaužijejo konkreten obrok, da bodo lahko produktivni vse do malice.

Izboljša dnevni vnos hranil in telesno aktivnost
Najpogostejša izbira tistih, ki zajtrkujejo, so kosmiči, mlečni izdelki, žita, jajca in sadje, torej živila, bogata z vitamini in minerali. Tako že z zajtrkom zaužijemo pomembna hranila, kar izboljša našo dnevno bilanco vnosa hranil. Tisti, ki zajtrkujejo, so tudi bolj telesno aktivni, saj čutijo manj utrujenosti in imajo čez dan več energije.

Pozitivno deluje na imunski sistem
Z uživanjem zajtrka v telo vnesemo glukozo, ki zavira izločanje kortizola iz nadledvične žleze. Tako znižamo krvni tlak in predvsem omogočimo našemu imunskemu sistemu normalno delovanje.

Izboljša tako fizično kot tudi psihično zdravje
Z zajtrkom telo prejme potrebno glukozo in tako zniža raven kortizola v krvi. Posledično smo boljše volje, imamo več energije in dojemamo situacije manj stresno.